Konu
R10'da Ticaret Yapmak zor mu?
02-12-2017, 18:26:57
#7
EBT
+18 mi? bi bakın bakalım forumdaki dolandırıcıların kaçı 18 yaş altı kaçı üstü
Bence sorun forumda değil
İnsanlarda ve Adalet sisteminde
Bi dava 3-5 yıl sürer dolandırılan amaan diyip şikayet etmezse daha çok görürürz