+18 mi? bi bakın bakalım forumdaki dolandırıcıların kaçı 18 yaş altı kaçı üstü Bence sorun forumda değil
İnsanlarda ve Adalet sisteminde
Bi dava 3-5 yıl sürer dolandırılan amaan diyip şikayet etmezse daha çok görürürz