Bir elin beş parmağı da bir değildir. R10 kaç senedir faaliyette bi çok dolandırıcıda çıktı çok kaliteli iş yapanda. O yüzden şuan ticaret bitti artık ticaret yapmaya korkuyoruz demek doğru değil. Sadece ticaret yaparken kişiyi iyi seçmek belirli aşamalardan sonra yapmak en sağlıklısı. Bu hangi siteye gidersek gidelim dolandırma hakaret illaki olucaktır. O kişiler elbette zamanla kendini ele verip banlanıp aramızdan temizleniyor.