Sanırım en iyisi ttnette kalmak.Geçmiş olsun bu arada.
67
●4.061
Sanırım en iyisi ttnette kalmak.
en iyi dsmart bence 2 yıl ttnet 1 yıl himnet 5 yıl dsmart kullandım
Bu arada eski evde altyapı vardı 75mbs'e kadar 150gb akn'li kullanıyordum. Şuanki evimde altyapı desteklemiyor fakat 32mbs akn'siz kullanıyorum. 32mbs de hayli hayli yetiyor fişşek gibi
