10 yıllık ttnet müşterisiyim son dönemde problemler oluyordu. Forumda şimdiye kadar hep turknet övülüyordu geçeyim diye düşünürken ard arda şikayet konuları görmeye başladım. Şu günlerde de turknet sorunlarında süperonline övülmeye başlandı Sanırım en iyisi ttnette kalmak.

Geçmiş olsun bu arada.