TurkNet ile ilgili ben de hiç sıkıntı yaşamadım 1.5 yıl oldu kullanmaya başlayalı. 2 farklı şehirde kullandım hatta, hiç sıknıtı yaşamadım evet fakat son zamanlardaki şu müşteri hizmetlerini telesekretere bağlamaları beni üzdü açıkçası. İnternetim anlık da olsa bi gidip geldiğinde yüreğim hopluyor adamlarla iletişime geçemicem onlar arayana kadar internetsiz kalıcam diye

Bu arada eski evde altyapı vardı 75mbs'e kadar 150gb akn'li kullanıyordum. Şuanki evimde altyapı desteklemiyor fakat 32mbs akn'siz kullanıyorum. 32mbs de hayli hayli yetiyor fişşek gibi