• 15-11-2017, 20:14:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öncelikle merhaba iyi akşamlar
    1ay sonra 20 yaşın'a gireceğim fakat yüzümde çenemde sadece ufak ufak tüyler var anca rengini belli ediyor , haliyle insan istiyor çoğu kişi bırak çıkmasın askerde rahat edersin dediği halde ben inadına çıkmasını çok istiyorum
    jilet'e de vurdum herhangi bir gelişme olmadı soyumuzdada köse olan önceden veya şuan biri yok arkadaşlar tavsiyelerinizi kesin tavsiyelerinizi bekliyorum orman kadar çıkmasını beklemiyorum bari yaşımızı gösterecek kadar rengini belli edecek kadar çıksaydı oda iyiydi

    hayırlı forumlar...
  • 15-11-2017, 20:24:14
    #2
    kelaynak dışkısı sür çıkar diyorlar, denediniz mi.
  • 15-11-2017, 20:29:50
    #3
    çıkmasın kardeşim
  • 15-11-2017, 20:33:10
    #4
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kelaynak dışkısı sür çıkar diyorlar, denediniz mi.

    ciddimisin hocam
  • 15-11-2017, 20:34:06
    #5
    Askere git diyorlar
  • 15-11-2017, 20:44:10
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dermaroller+sarimsak+spor+aminoasit+Hint yagi+e vitamini yagi kariştir dermarollerden sonra sür eger bunlar işe yaramazsa 1 2 sene sonra sakal ektirirsin. Ruzgar erkoçlara baksana erkek olduktan sonra sakal ekmişler gayette iyi olmus. Dert etme
  • 15-11-2017, 20:46:05
    #7
    köseliği bilmem de eosse tavsiye edebilirim
  • 15-11-2017, 20:50:39
    #8
    10 yıl sonra pişman olacaksın.
  • 18-11-2017, 14:26:58
    #9
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kelaynak dışkısı sür çıkar diyorlar, denediniz mi.
    hocam ciddi olamazsınız



    Backlinkcigeldi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dermaroller+sarimsak+spor+aminoasit+Hint yagi+e vitamini yagi kariştir dermarollerden sonra sür eger bunlar işe yaramazsa 1 2 sene sonra sakal ektirirsin. Ruzgar erkoçlara baksana erkek olduktan sonra sakal ekmişler gayette iyi olmus. Dert etme
    @ Backlinkcigeldi deneyeceğim hocam teşekkürler