• 20-11-2017, 10:39:32
    #28
    Kardeşim askere gitmeden öncede benimde sakalım bıyığım yoktu 20 yaşında olmama rağmen tüydü hep daha jilet değmemişti yüzüme askere gittikten sonra o tüyler bile sıkıntı olduğundan her gün yüze jilet vur vur şimdi sonuç sakal partisi var yüzümde çok sıkıntı etme yani askerde olay kopar.
  • 20-11-2017, 10:45:34
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallahi konuya girerken KÖŞELİK (bakınız: parayı bulma) problemi okuyarak girdim

    askere giderken sakallar olmasın zaten senden kral olmaz rahat ol.

    Sakal sünnet o ayrı fakat çıkmasa da sorun yok.
    hocam inşallah köşelik olursun