çok sıkıntı etme yani askerde olay kopar.
Köselik Problemi tavsiyelerinizi dinliyorum :)
28
●1.308
- 20-11-2017, 10:39:32Kardeşim askere gitmeden öncede benimde sakalım bıyığım yoktu 20 yaşında olmama rağmen tüydü hep daha jilet değmemişti yüzüme askere gittikten sonra o tüyler bile sıkıntı olduğundan her gün yüze jilet vur vur şimdi sonuç sakal partisi var yüzümde
çok sıkıntı etme yani askerde olay kopar.
- 20-11-2017, 10:45:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam inşallah köşelik olursundelikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
