Kardeşim askere gitmeden öncede benimde sakalım bıyığım yoktu 20 yaşında olmama rağmen tüydü hep daha jilet değmemişti yüzüme askere gittikten sonra o tüyler bile sıkıntı olduğundan her gün yüze jilet vur vur şimdi sonuç sakal partisi var yüzümde

çok sıkıntı etme yani askerde olay kopar.