Köselik Problemi tavsiyelerinizi dinliyorum :)
28
●1.308
- 18-11-2017, 14:34:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir arkadaşımda 19-20 yașlarındayken köseydi. 1 tane bile sakal veya bıyık yoktu. Çıksın diye cok uğraşmıştı ama çıkmamıştı. En son gördüğümde yine köseydi. Ise başlamış cok mutluyum herkes tıraş olmak icin yarım saat önce kalkıyor benim öyle dertlerim yok demişti.
- 18-11-2017, 14:36:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.@missaydogdu;
yorumlardan yavaş yavaş çıkmamasının taraftarı olmaya başladım yahu
- 18-11-2017, 14:39:10bende köseyim açıkçası millet çıksın yaşın belli olur vs diyorda çıkmaması daha iyi ayda 1 bıyık traşı ediyorum o kadar onun harici sorun olmuyor
- 18-11-2017, 14:44:00@SaviorAngel; hani böyle çıksın adolfhitler misali bir bıyık bile bırakacağım
harmanım adeta , dediğiniz gibi ayda 1 iki ayda 1 traş oluyor insan açıkçası.
- 19-11-2017, 11:33:11Arkadaşlar öncelikle sulu bir sarımsak bulun kendinize, neden sulu diye sorulacak olursa, sarımsağın suyu gözeneklere temas etmesi için gerekli, kuru bir sarımsak cildinizi kıp kırmızı ediyor bastırmaktan dolayı. O yüzden öncelikle güzelce tıraş olun, daha sonra sarımsağı yüzünüze hafif çok hafif bastırarak gezdirin, gezdirdikten sonra 2 dakika kadar bekleyin fazla bekletmeyin cildinizi tahriş eder aman ha.. Belirtilen süre geçtikten sonra yüzünüzü soğuk bir suyla yıkayın. Bu işlemi haftada 1 kere falan yapın fazla abartmayın
Kaynak : Sakal çıkarma yöntemleri