Bir arkadaşımda 19-20 yașlarındayken köseydi. 1 tane bile sakal veya bıyık yoktu. Çıksın diye cok uğraşmıştı ama çıkmamıştı. En son gördüğümde yine köseydi. Ise başlamış cok mutluyum herkes tıraş olmak icin yarım saat önce kalkıyor benim öyle dertlerim yok demişti.