Öncelikle merhaba iyi akşamlar
1ay sonra 20 yaşın'a gireceğim fakat yüzümde çenemde sadece ufak ufak tüyler var anca rengini belli ediyor , haliyle insan istiyor çoğu kişi bırak çıkmasın askerde rahat edersin dediği halde ben inadına çıkmasını çok istiyorum
jilet'e de vurdum herhangi bir gelişme olmadı soyumuzdada köse olan önceden veya şuan biri yok arkadaşlar tavsiyelerinizi kesin tavsiyelerinizi bekliyorum orman kadar çıkmasını beklemiyorum bari yaşımızı gösterecek kadar rengini belli edecek kadar çıksaydı oda iyiydi

hayırlı forumlar...