• 10-11-2017, 11:43:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Ağır hasarlı araçların ihale usulü satıldığı platformlar var. Buralara üye olabilmek ve teklif verebilmek için 5-10 bin lira arasında değişen tutarlarda para yatırmanız gerekiyor. Para kısmından çok benim için sorun teşkil eden vergi levhası istekleridir. Üyelik şartı otomobil üzerine bir işyeriniz olmasıdır. Benim de playstation salonu üzerine vergi levham var. Malesef kabul etmiyorlar. Şimdi size sorum ben bu sorunu nasıl çözerim? Buralara üye olan arkadaşlar var mı? Yeni bir şirket kurmanın masrafı nedir?

    bu işi BASİT USUL vergilendirme ile yapabilir miyiz*



    yokmu bilgisi olan
  • 10-11-2017, 15:59:26
    #2
    Hocam net olarak bişey diyemem ama peder bey yıllar önce hem memurluk yapıp hemde hasarlı araçları ihaleyle alıp yaptırıp satıyordu. Vergi levhası filan da yoktu o zamanlar he işte belki işleyiş değişmiştir onu bilemiyorum.
  • 10-11-2017, 22:26:10
    #3
    thelastluck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam net olarak bişey diyemem ama peder bey yıllar önce hem memurluk yapıp hemde hasarlı araçları ihaleyle alıp yaptırıp satıyordu. Vergi levhası filan da yoktu o zamanlar he işte belki işleyiş değişmiştir onu bilemiyorum.
    hasarlı araç alıp satabiliyorum. ancak hasarlı araçları direk sigorta şirketlerinden almam lazım. diğer türlü işin hamballığını yapıyorsun.

    örnek veriyorum adam arabayı ihaleyle 30 a alıyor. hiç birşey yapmadan yani hiç bir hasarını yaptırmadan direk olduğu gibi 35 e koyuyor. 35 e alan adamda 5 bin masraf edip 40 bine mal ediyor. 42 43 e satıyor. ben direk ihale ile alıp, yaptırıp öyle satıcam. ancak vergi levhası gerekiyor
  • 11-11-2017, 00:54:16
    #4
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hasarlı araç alıp satabiliyorum. ancak hasarlı araçları direk sigorta şirketlerinden almam lazım. diğer türlü işin hamballığını yapıyorsun.

    örnek veriyorum adam arabayı ihaleyle 30 a alıyor. hiç birşey yapmadan yani hiç bir hasarını yaptırmadan direk olduğu gibi 35 e koyuyor. 35 e alan adamda 5 bin masraf edip 40 bine mal ediyor. 42 43 e satıyor. ben direk ihale ile alıp, yaptırıp öyle satıcam. ancak vergi levhası gerekiyor
    O konuda net bilgim yok hocam sigorta acenteleri bilir ama öyle şeyleri