Hocam net olarak bişey diyemem ama peder bey yıllar önce hem memurluk yapıp hemde hasarlı araçları ihaleyle alıp yaptırıp satıyordu. Vergi levhası filan da yoktu o zamanlar he işte belki işleyiş değişmiştir onu bilemiyorum.
hasarlı araç alıp satabiliyorum. ancak hasarlı araçları direk sigorta şirketlerinden almam lazım. diğer türlü işin hamballığını yapıyorsun.
örnek veriyorum adam arabayı ihaleyle 30 a alıyor. hiç birşey yapmadan yani hiç bir hasarını yaptırmadan direk olduğu gibi 35 e koyuyor. 35 e alan adamda 5 bin masraf edip 40 bine mal ediyor. 42 43 e satıyor. ben direk ihale ile alıp, yaptırıp öyle satıcam. ancak vergi levhası gerekiyor