hasarlı araç alıp satabiliyorum. ancak hasarlı araçları direk sigorta şirketlerinden almam lazım. diğer türlü işin hamballığını yapıyorsun.
örnek veriyorum adam arabayı ihaleyle 30 a alıyor. hiç birşey yapmadan yani hiç bir hasarını yaptırmadan direk olduğu gibi 35 e koyuyor. 35 e alan adamda 5 bin masraf edip 40 bine mal ediyor. 42 43 e satıyor. ben direk ihale ile alıp, yaptırıp öyle satıcam. ancak vergi levhası gerekiyor
O konuda net bilgim yok hocam sigorta acenteleri bilir ama öyle şeyleri