Merhaba arkadaşlar
Ağır hasarlı araçların ihale usulü satıldığı platformlar var. Buralara üye olabilmek ve teklif verebilmek için 5-10 bin lira arasında değişen tutarlarda para yatırmanız gerekiyor. Para kısmından çok benim için sorun teşkil eden vergi levhası istekleridir. Üyelik şartı otomobil üzerine bir işyeriniz olmasıdır. Benim de playstation salonu üzerine vergi levham var. Malesef kabul etmiyorlar. Şimdi size sorum ben bu sorunu nasıl çözerim? Buralara üye olan arkadaşlar var mı? Yeni bir şirket kurmanın masrafı nedir?
bu işi BASİT USUL vergilendirme ile yapabilir miyiz*
yokmu bilgisi olan