Hocam net olarak bişey diyemem ama peder bey yıllar önce hem memurluk yapıp hemde hasarlı araçları ihaleyle alıp yaptırıp satıyordu. Vergi levhası filan da yoktu o zamanlar he işte belki işleyiş değişmiştir onu bilemiyorum.