Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her şey pahalı çok pahalı
32
●1.598
- 14-11-2017, 15:04:51" ya da kendi düşünceleriniz olmadığı içinmi iktidarin en büyük favorisine oy veriyorsunuz" bu düşünce sahibine liberalliği değil, insanlığı anlatmak lazım...
- 14-11-2017, 15:11:33Benim insanlığımdan şüpheniz varsa demekki düşüncelerinizde tutarsızlık vardır demektir.çünkü sorduğunuz sorunun ne anlama geldiğini bilememektesiniz ve sorarken yazmış olduğunuz kelimelerin aslında ne kadar kaba bir tabir olduğunu hala anlayabilmiş değilsiniz.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2017, 15:15:02evet kaba tabirle sordum bu konuda haklısınız. Koyun denmesi, kömüre oy veriyorlar denmesi ne kadar kaba, benden daha mı az kaba,Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz iktidara oy veriyorsunuz o zaman kendi düşünceniz yok demeniz ne kadar kaba? Ayrıca böyle bir suçlama sahibi nasıl liberal olur orasını da kendini liberal addeden size bırakıyorum... - 14-11-2017, 15:20:09iste aramızdaki fark şu ; sorduğunuz sorunun cevaplarını size 3 seçenek olarak sundum ama siz işinize geleni içinden seçip alınganlığınızı gösterdiniz. Alınganlık duygusu psikolojinin o yönde eğilim göstermesi ile oluşan bir duygudur.evet haksız veya hatalı olduğunu bilir ama karşı tarafın bunu soylemesinden ötürü sinirlere baskı yapıp stres için gerekli hormonal dengeyi bozar.buda bir reaksiyondur.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben size düşünceniz yok ama o partiye oy veriyorsunuz demedim. ilk şıkkı neden değerlendirmediniz ? veya 2.şıkkı ? ilk önce kendinizi iyi tanımlayın.ve ayrıca size koyun diyen sürü diyen kişilere cevabını verin kaba tabirle , ben burda gayette kaba tabir kullanmadan temiz cümlelerle sizinle tartışabiliyorsam ( Tartışma görüşme manasında iletilmiştir.) sizinde bu şekilde cevap yazmanızı beklemek en doğal hakkımdır. - 14-11-2017, 15:25:23SİZ İŞİ ÇÖZMÜŞSÜNÜZ DAHA BAŞTAN İLK MESAJIMDAN SUÇLULUK PSİKOLOJİSİYLE YAZDIĞIMI SÖYLEREK SİZ KİMİN HAKLI KİMİN HAKSIZ OLDUĞUNA KARAR VERMİŞSİNİZ MAŞALLAH. Bu arada türkçeyi daha doğru kullansaydınız daha açık yazsaydınız eminim ki -mesela başına şu 3 seçenekten hangisi size uygundur deseydiniz- bu cevabı almazdınız...Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada bilgisayar başından bence çok fazla psikolojik çıkarımlarda bulunmayın...Liberalim diyorsanız öyle ya da böyle Ak partiye oy verenlere koyun diyen, kömürcü diyen asalak zihniyetini eleştirmelisiniz. Aynı düşüncede olmasanız da madem özgürlük diyorsunuz Ak partiye oy vermiş özgürlüğünü kullanmış insanı savunmalısınız yoksa saldıranı değil...