Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LDP ye oy verdim hep , TBMM ye giremesede gene de vereceğim.
Sivil özgürlüklerin ve Serbest piyasa ekonomisinin , dayanışmanın ve Öz gelirlerin direk vatandaşa kullanılmasından yana olduğum için.
ve sorunuzda çok ilginç sanki sizle çelişiyor gibi. yani devletin başındaki parti olmasa hiçbir partiyi seçmicekmisiniz ? yoksa bu kötü ama diğerlerin bundan daha kötü olduğu içinmi oy veriyorsunuz ? ya da kendi düşünceleriniz olmadığı içinmi iktidarin en büyük favorisine oy veriyorsunuz ?
" ya da kendi düşünceleriniz olmadığı içinmi iktidarin en büyük favorisine oy veriyorsunuz" bu düşünce sahibine liberalliği değil, insanlığı anlatmak lazım...