Benim insanlığımdan şüpheniz varsa demekki düşüncelerinizde tutarsızlık vardır demektir.çünkü sorduğunuz sorunun ne anlama geldiğini bilememektesiniz ve sorarken yazmış olduğunuz kelimelerin aslında ne kadar kaba bir tabir olduğunu hala anlayabilmiş değilsiniz.
evet kaba tabirle sordum bu konuda haklısınız. Koyun denmesi, kömüre oy veriyorlar denmesi ne kadar kaba, benden daha mı az kaba,
siz iktidara oy veriyorsunuz o zaman kendi düşünceniz yok demeniz ne kadar kaba? Ayrıca böyle bir suçlama sahibi nasıl liberal olur orasını da kendini liberal addeden size bırakıyorum...