siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet kaba tabirle sordum bu konuda haklısınız. Koyun denmesi, kömüre oy veriyorlar denmesi ne kadar kaba, benden daha mı az kaba,

siz iktidara oy veriyorsunuz o zaman kendi düşünceniz yok demeniz ne kadar kaba? Ayrıca böyle bir suçlama sahibi nasıl liberal olur orasını da kendini liberal addeden size bırakıyorum...
iste aramızdaki fark şu ; sorduğunuz sorunun cevaplarını size 3 seçenek olarak sundum ama siz işinize geleni içinden seçip alınganlığınızı gösterdiniz. Alınganlık duygusu psikolojinin o yönde eğilim göstermesi ile oluşan bir duygudur.evet haksız veya hatalı olduğunu bilir ama karşı tarafın bunu soylemesinden ötürü sinirlere baskı yapıp stres için gerekli hormonal dengeyi bozar.buda bir reaksiyondur.
Ben size düşünceniz yok ama o partiye oy veriyorsunuz demedim. ilk şıkkı neden değerlendirmediniz ? veya 2.şıkkı ? ilk önce kendinizi iyi tanımlayın.ve ayrıca size koyun diyen sürü diyen kişilere cevabını verin kaba tabirle , ben burda gayette kaba tabir kullanmadan temiz cümlelerle sizinle tartışabiliyorsam ( Tartışma görüşme manasında iletilmiştir.) sizinde bu şekilde cevap yazmanızı beklemek en doğal hakkımdır.