" ya da kendi düşünceleriniz olmadığı içinmi iktidarin en büyük favorisine oy veriyorsunuz" bu düşünce sahibine liberalliği değil, insanlığı anlatmak lazım...
Benim insanlığımdan şüpheniz varsa demekki düşüncelerinizde tutarsızlık vardır demektir.çünkü sorduğunuz sorunun ne anlama geldiğini bilememektesiniz ve sorarken yazmış olduğunuz kelimelerin aslında ne kadar kaba bir tabir olduğunu hala anlayabilmiş değilsiniz.