• 04-11-2017, 13:59:21
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Paragliding adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel dedin de şimdi iphone 6 alsam s7 performansı veya lg g5 performansı alabilirmiyim kamera olsun akıcılık olsun 3üde aynı fiyat aralığında
    s7 bilmem ama g5 kamerası 6 dan daha iyidir sağlamlık bakımından iphone en iyisi diye düşünüyorum
  • 04-11-2017, 14:00:29
    #11
    Xiaomi kullanan kaç kişi var forumda merak ettim. Performansından öte kamera kalitesi gibi benim için önemli konularda başarısı nasıl acaba telefonun merak ettim. Ben senin yerinde olsam Note 5 alırdım dostum. Ki şuan da da yerinde sayılırım bende aynı fiyatlarda bişeyler düşünüyorum. Note 5 baya işimi görecek gibi ama xiaomi mi 6 da araştırıyorum.
  • 04-11-2017, 14:01:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hocam o karşılaştırma siteleri hangileri, çok merak ettim? Performans=iOS. Sorunsuzluk=iOS. Tüm dünya ile eş zamanlı güncelleme=iOS. iOS'un tek kötü yanı özgür olmamanızdır. Bunun dışında her şey mükemmeldir. Apple cihazlarıa rası senkronizasyon var ya, tarif edilemez Apple ekosistemi üstünlüğüdür ve tadını bir kere alan bir daha bırakamaz.
    Tek Çekirdekte Bechmark Testi Sıralaması:
    iOS

    Android

    Çoklu Çekirdekte Bechmark Testi Sıralaması:
    iOS

    Android

    Görüldüğü üzere iOS'un yıllanmış cihazları bile 2017 yılı amiral gemisi Android modelleri ile kapışacak durumda.
  • 04-11-2017, 14:09:56
    #13
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomi kullanan kaç kişi var forumda merak ettim. Performansından öte kamera kalitesi gibi benim için önemli konularda başarısı nasıl acaba telefonun merak ettim. Ben senin yerinde olsam Note 5 alırdım dostum. Ki şuan da da yerinde sayılırım bende aynı fiyatlarda bişeyler düşünüyorum. Note 5 baya işimi görecek gibi ama xiaomi mi 6 da araştırıyorum.
    iPhone kullanıyordum kardeşimin ısrarı üzerine Xiaomi'ye geçmiştim. Telefonda kamera berbat iPhone 5S'in kamerasından bile kötü bir çekime sahipti hele hele gece çekimi çok fena kötü. Eğer kamera odaklı telefon alıyorsanız kesinlikle Xiaomi olmamalı. Xiaomi'nin fanları çok fena telefonu övüyorlar kamerası süper işlemcisi süper kasası süper diyorlar ama ben kullanmış birisi olarak bunu söylüyorum kesinlikle internetteki yorumlara bakıp Xiaomi almayın eğer inceleme imkanınız varsa telefonu inceleyin öyle alın.
  • 04-11-2017, 14:12:35
    #14
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone kullanıyordum kardeşimin ısrarı üzerine Xiaomi'ye geçmiştim. Telefonda kamera berbat iPhone 5S'in kamerasından bile kötü bir çekime sahipti hele hele gece çekimi çok fena kötü. Eğer kamera odaklı telefon alıyorsanız kesinlikle Xiaomi olmamalı. Xiaomi'nin fanları çok fena telefonu övüyorlar kamerası süper işlemcisi süper kasası süper diyorlar ama ben kullanmış birisi olarak bunu söylüyorum kesinlikle internetteki yorumlara bakıp Xiaomi almayın eğer inceleme imkanınız varsa telefonu inceleyin öyle alın.
    Çok teşekkür ederim ilginizden ve yorumunuzdan dolayı. Bende hız konusunda filan yorumları okudum lakin kamera noktasında ya da içerisindeki uygulamalar noktasında pek fazla yorum göremedim. Mesela elimde Iphone 6 vardı çalıştığım yerin uygulamasının android versiyonu olmasının üzerine basit bir telefon almak için Casper Via V8 aldım lakin uygulamanın dışında telefonda lokasyon problemi vardı. Harita uygulamalarının hiç biri çalışmıyordu. Kamerası güzeldi ama o haritanın düzgün çalışmaması benim gibi seyahat eden birisi için çok büyük problem olmuştu.
    Çok teşekkürler yorumunuzdan dolayı.
  • 04-11-2017, 14:22:02
    #15
    AppleFoni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o karşılaştırma siteleri hangileri, çok merak ettim? Performans=iOS. Sorunsuzluk=iOS. Tüm dünya ile eş zamanlı güncelleme=iOS. iOS'un tek kötü yanı özgür olmamanızdır. Bunun dışında her şey mükemmeldir. Apple cihazlarıa rası senkronizasyon var ya, tarif edilemez Apple ekosistemi üstünlüğüdür ve tadını bir kere alan bir daha bırakamaz.
    Tek Çekirdekte Bechmark Testi Sıralaması:
    iOS

    Android

    Çoklu Çekirdekte Bechmark Testi Sıralaması:
    iOS

    Android

    Görüldüğü üzere iOS'un yıllanmış cihazları bile 2017 yılı amiral gemisi Android modelleri ile kapışacak durumda.
    Verdiğiniz bu güzel bilgi için çok teşekkür ederim. Benim bütçem 2000 TL civarı. LG G5 - GALAXY S7 - NOTE 5 VE IPHONE 6 32 GB . Bu 4 telefon ile kıyaslarsak iphone 6 performans ve kamerada beni memnun eder mi diyorsunuz.

    Bu arada kıyaslama sitelerindeki puanlama sistemi benimde kafamı karıştırdı sonuç itibari ile aynı fiyat aralığı telefonlar ama 2 katı puan farkı var örneğin epey.com da karşılaştırdım .
  • 04-11-2017, 14:22:33
    #16
    işletim sistemi seçimi yanlış. ios a geçin derim. hatta windows işletim sistemi bile android den iyidir (fakat market sıkıntılı destek de yok)
  • 04-11-2017, 14:24:09
    #17
    ben iyi ki iphone 6s almışım diyorum
  • 04-11-2017, 14:25:07
    #18
    ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben iyi ki iphone 6s almışım diyorum
    İphone 6 ile 6s arasında çok performans farkı varmıdır sizce?