Paragliding adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sorun çıkarmayacak bir telefon bulamadık?
80
●3.157
- 04-11-2017, 14:00:29Xiaomi kullanan kaç kişi var forumda merak ettim. Performansından öte kamera kalitesi gibi benim için önemli konularda başarısı nasıl acaba telefonun merak ettim. Ben senin yerinde olsam Note 5 alırdım dostum. Ki şuan da da yerinde sayılırım bende aynı fiyatlarda bişeyler düşünüyorum. Note 5 baya işimi görecek gibi ama xiaomi mi 6 da araştırıyorum.
- 04-11-2017, 14:01:47Üyeliği durdurulduHocam o karşılaştırma siteleri hangileri, çok merak ettim? Performans=iOS. Sorunsuzluk=iOS. Tüm dünya ile eş zamanlı güncelleme=iOS. iOS'un tek kötü yanı özgür olmamanızdır. Bunun dışında her şey mükemmeldir. Apple cihazlarıa rası senkronizasyon var ya, tarif edilemez Apple ekosistemi üstünlüğüdür ve tadını bir kere alan bir daha bırakamaz.
Tek Çekirdekte Bechmark Testi Sıralaması:
iOS

Android

Çoklu Çekirdekte Bechmark Testi Sıralaması:
iOS

Android

Görüldüğü üzere iOS'un yıllanmış cihazları bile 2017 yılı amiral gemisi Android modelleri ile kapışacak durumda. - 04-11-2017, 14:09:56iPhone kullanıyordum kardeşimin ısrarı üzerine Xiaomi'ye geçmiştim. Telefonda kamera berbat iPhone 5S'in kamerasından bile kötü bir çekime sahipti hele hele gece çekimi çok fena kötü. Eğer kamera odaklı telefon alıyorsanız kesinlikle Xiaomi olmamalı. Xiaomi'nin fanları çok fena telefonu övüyorlar kamerası süper işlemcisi süper kasası süper diyorlar ama ben kullanmış birisi olarak bunu söylüyorum kesinlikle internetteki yorumlara bakıp Xiaomi almayın eğer inceleme imkanınız varsa telefonu inceleyin öyle alın.EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2017, 14:12:35Çok teşekkür ederim ilginizden ve yorumunuzdan dolayı. Bende hız konusunda filan yorumları okudum lakin kamera noktasında ya da içerisindeki uygulamalar noktasında pek fazla yorum göremedim. Mesela elimde Iphone 6 vardı çalıştığım yerin uygulamasının android versiyonu olmasının üzerine basit bir telefon almak için Casper Via V8 aldım lakin uygulamanın dışında telefonda lokasyon problemi vardı. Harita uygulamalarının hiç biri çalışmıyordu. Kamerası güzeldi ama o haritanın düzgün çalışmaması benim gibi seyahat eden birisi için çok büyük problem olmuştu.FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler yorumunuzdan dolayı. - 04-11-2017, 14:22:02Verdiğiniz bu güzel bilgi için çok teşekkür ederim. Benim bütçem 2000 TL civarı. LG G5 - GALAXY S7 - NOTE 5 VE IPHONE 6 32 GB . Bu 4 telefon ile kıyaslarsak iphone 6 performans ve kamerada beni memnun eder mi diyorsunuz.AppleFoni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada kıyaslama sitelerindeki puanlama sistemi benimde kafamı karıştırdı sonuç itibari ile aynı fiyat aralığı telefonlar ama 2 katı puan farkı var örneğin epey.com da karşılaştırdım . - 04-11-2017, 14:22:33işletim sistemi seçimi yanlış. ios a geçin derim. hatta windows işletim sistemi bile android den iyidir (fakat market sıkıntılı destek de yok)
- 04-11-2017, 14:25:07İphone 6 ile 6s arasında çok performans farkı varmıdır sizce?ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kamera olsun akıcılık olsun 3üde aynı fiyat aralığında



