iPhone kullanıyordum kardeşimin ısrarı üzerine Xiaomi'ye geçmiştim. Telefonda kamera berbat iPhone 5S'in kamerasından bile kötü bir çekime sahipti hele hele gece çekimi çok fena kötü. Eğer kamera odaklı telefon alıyorsanız kesinlikle Xiaomi olmamalı. Xiaomi'nin fanları çok fena telefonu övüyorlar kamerası süper işlemcisi süper kasası süper diyorlar ama ben kullanmış birisi olarak bunu söylüyorum kesinlikle internetteki yorumlara bakıp Xiaomi almayın eğer inceleme imkanınız varsa telefonu inceleyin öyle alın.
Çok teşekkür ederim ilginizden ve yorumunuzdan dolayı. Bende hız konusunda filan yorumları okudum lakin kamera noktasında ya da içerisindeki uygulamalar noktasında pek fazla yorum göremedim. Mesela elimde Iphone 6 vardı çalıştığım yerin uygulamasının android versiyonu olmasının üzerine basit bir telefon almak için Casper Via V8 aldım lakin uygulamanın dışında telefonda lokasyon problemi vardı. Harita uygulamalarının hiç biri çalışmıyordu. Kamerası güzeldi ama o haritanın düzgün çalışmaması benim gibi seyahat eden birisi için çok büyük problem olmuştu.
Çok teşekkürler yorumunuzdan dolayı.