• 04-11-2017, 20:24:37
    #28
    Paragliding adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan sıfır iphone 6 32 gb almayı düşünüyorum ama 6s ile arasında performans vs olarak biraz fark var almısken 6s alayım diye düşündüm onuda 5-6 aylık cihaz falan bulup 2. el almayı düşünüyorum. Yani sürekli kafamdaki model değişiyor ama iphone 6s için biraz ısındım gibi umarım alırsam pişman olmam.
    iPhone 6 Almayın üzülürsünüz, ayrıca hiçbir cihazı 16GB'lık almayın.

    Edit: iPhone 6s Alınabilir.
  • 04-11-2017, 20:29:42
    #29
    6S al rahat et.
  • 04-11-2017, 20:36:11
    #30
    Huawei hem servis olarak hem stabilite olarak üst düzey telefon. Tavsiye ederim.
  • 04-11-2017, 20:52:31
    #31
    Paragliding adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel dedin de şimdi iphone 6 alsam s7 performansı veya lg g5 performansı alabilirmiyim kamera olsun akıcılık olsun 3üde aynı fiyat aralığında
    Kısıtlı bir cihaz, android gibi alıştığımız sınırları olmayan bir sistem değil. Kullanım rahatlığı diğer telefonlara göre çok iyi. Kasıyor bu cihaz demezsin. Isınabilir ama sorun yapmaz. iPhone garantisi çok övülüyor.

    Ben şahsen lenovo k6 note aldım senin saydığın cihazların yanına varmaz ama şarj bakımından ideal bir cihaz. Kamera vb. özelliklere bakıldığında 1000 TL fiyat uygun duruyor.

    Elmayı masaya koyuyum, zırt pırt uygulama satın al, şarkı satın al gibi durumları sorun etmezsen iPhone ideal. kamera diğerleri kadar değil ama uygulamasının performansı övülüyor.
  • 05-11-2017, 02:20:47
    #32
    Ceket değil gömlek cebi telefonu arıyorsun sen
  • 05-11-2017, 10:01:33
    #33
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceket değil gömlek cebi telefonu arıyorsun sen
    3310a doncem
  • 05-11-2017, 10:05:39
    #34
    karşılaştırma sitelerinde iphone boş ancak kalite açısından mükemmel onun 1 gb rami samsung 2 gm raminden kat ve kat performanslı + telefonu değiştirmesi yani malın arkasında durması önemli. paran var ise iphone al derim
  • 05-11-2017, 10:36:11
    #35
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karşılaştırma sitelerinde iphone boş ancak kalite açısından mükemmel onun 1 gb rami samsung 2 gm raminden kat ve kat performanslı + telefonu değiştirmesi yani malın arkasında durması önemli. paran var ise iphone al derim
    Bir bayan blogunda neden iphone almamalı diye bir yazi yazmış. Kendi iphone kullanıcısi ardından galaxy s serisine geçmiş. Biz android kullanıcısi olarak özgürlüğe alışığız ios sonucta kısıtlı. Androidten iosa gecmis kisiler varsa onlarinda yorumunu almak isterim yazıyı incelemek isteyenler için ; http://www.zdaylan.com/neden-bir-iph...in-almamaliyim

    Garanti servisi cok iyi malzeme kalitesi cok iyi guncelleme sistemi cok iyi bunlara hic sözüm yok zaten.
  • 05-11-2017, 11:27:18
    #36
    s7 exynos işlemci kullanıyorsa ısınmaz snapdragon yani yurtdışında kullanılan sürümünü kullanırsanız ısınır. Uzun yıllar s7 kullandım çok güzel bir telefon şuan s8 kullanıyorum yine memnunum tavsiye ederim huawei xiaomi vb. telefonlar 1 senelik telefonlar sonra nakavt.