Güzel dedin de şimdi iphone 6 alsam s7 performansı veya lg g5 performansı alabilirmiyim

kamera olsun akıcılık olsun 3üde aynı fiyat aralığında
Kısıtlı bir cihaz, android gibi alıştığımız sınırları olmayan bir sistem değil. Kullanım rahatlığı diğer telefonlara göre çok iyi. Kasıyor bu cihaz demezsin. Isınabilir ama sorun yapmaz. iPhone garantisi çok övülüyor.
Ben şahsen lenovo k6 note aldım senin saydığın cihazların yanına varmaz ama şarj bakımından ideal bir cihaz. Kamera vb. özelliklere bakıldığında 1000 TL fiyat uygun duruyor.
Elmayı masaya koyuyum, zırt pırt uygulama satın al, şarkı satın al gibi durumları sorun etmezsen iPhone ideal. kamera diğerleri kadar değil ama uygulamasının performansı övülüyor.