AppleFoni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o karşılaştırma siteleri hangileri, çok merak ettim? Performans=iOS. Sorunsuzluk=iOS. Tüm dünya ile eş zamanlı güncelleme=iOS. iOS'un tek kötü yanı özgür olmamanızdır. Bunun dışında her şey mükemmeldir. Apple cihazlarıa rası senkronizasyon var ya, tarif edilemez Apple ekosistemi üstünlüğüdür ve tadını bir kere alan bir daha bırakamaz.
Tek Çekirdekte Bechmark Testi Sıralaması:
iOS

Android

Çoklu Çekirdekte Bechmark Testi Sıralaması:
iOS

Android

Görüldüğü üzere iOS'un yıllanmış cihazları bile 2017 yılı amiral gemisi Android modelleri ile kapışacak durumda.
Verdiğiniz bu güzel bilgi için çok teşekkür ederim. Benim bütçem 2000 TL civarı. LG G5 - GALAXY S7 - NOTE 5 VE IPHONE 6 32 GB . Bu 4 telefon ile kıyaslarsak iphone 6 performans ve kamerada beni memnun eder mi diyorsunuz.

Bu arada kıyaslama sitelerindeki puanlama sistemi benimde kafamı karıştırdı sonuç itibari ile aynı fiyat aralığı telefonlar ama 2 katı puan farkı var örneğin epey.com da karşılaştırdım .