EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xiaomi kullanan kaç kişi var forumda merak ettim. Performansından öte kamera kalitesi gibi benim için önemli konularda başarısı nasıl acaba telefonun merak ettim. Ben senin yerinde olsam Note 5 alırdım dostum. Ki şuan da da yerinde sayılırım bende aynı fiyatlarda bişeyler düşünüyorum. Note 5 baya işimi görecek gibi ama xiaomi mi 6 da araştırıyorum.
iPhone kullanıyordum kardeşimin ısrarı üzerine Xiaomi'ye geçmiştim. Telefonda kamera berbat iPhone 5S'in kamerasından bile kötü bir çekime sahipti hele hele gece çekimi çok fena kötü. Eğer kamera odaklı telefon alıyorsanız kesinlikle Xiaomi olmamalı. Xiaomi'nin fanları çok fena telefonu övüyorlar kamerası süper işlemcisi süper kasası süper diyorlar ama ben kullanmış birisi olarak bunu söylüyorum kesinlikle internetteki yorumlara bakıp Xiaomi almayın eğer inceleme imkanınız varsa telefonu inceleyin öyle alın.