Yurtiçi ile yaşadığım o kadar sorun var ki. Tamamen uyduruk, kalitesiz bir firma.
Örnek olarak, evde olmama rağmen her gelen kargom için motorlu biri gelip evde yoktunuz kağıdı yapıştırıp gidiyor 1 ay içinde en az 10-15 kere bu böyle oldu kendim gidip aldım, birde bu durumda üste çıkmaları yok mu dövsen için rahatlamaz.
Sizin yapacağınız işin ben ta...
50
●4.020
- 03-11-2017, 22:01:50Eğer başıma böyle bir şey gelirse bu sefer işin sonuna kadar gitme düşüncesindeyim.
- 03-11-2017, 22:10:01Toprağım sonuna kadar hak veriyorum tam bir rezalet.sevcanfrht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2017, 22:25:40keşke başlıkta yurtiçi kargo diye belirtseydin, aramalarda r10 sayesinde başa çıkardı, yurtiçi kargo şikayet videosu vs gibi. Başlık düzenleyebilirsen öneririm, herkes görsün.
bende şehirlerarası tv yolladım 140 ekran, içine su dökmüşler peynir suyu akmış başkasından, ,ürün sıfır kutusunda olmadıgı için su çekmiş dediler. iyi paketlenmemiş dediler. hala ekranı bozuk sogudum yaptırmadım hala - 03-11-2017, 22:27:40Keşke ülkemın her alanınında sızın dedınız gıbı olsa ülkem iki kat daha hızlı buyurchedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi forumlar - 04-11-2017, 00:03:27Allah cezalarını versin ya bu ne rezeallettir millet para kazanmak için bi tarafını yırtsın oğluna kızına bilgisayar alıcam tablet alıcam diye sevinsin bu tür çalışanlar yüzünden kırık gelsin verdiği para çöp olsun bu nedir ya biz nereye gidiyoruz ya vallahi yazıkLinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
