sevcanfrht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtiçi tamaman pişmanlıktır. Ben kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hele hele Ordu şubesi Allah düşürmesin. İlgilenmek yok, personeli yetersiz. Rezillik diz boyu.
Bence de en iyisi ptt kargo.
Toprağım sonuna kadar hak veriyorum tam bir rezalet.