keşke başlıkta yurtiçi kargo diye belirtseydin, aramalarda r10 sayesinde başa çıkardı, yurtiçi kargo şikayet videosu vs gibi. Başlık düzenleyebilirsen öneririm, herkes görsün.
bende şehirlerarası tv yolladım 140 ekran, içine su dökmüşler peynir suyu akmış başkasından, ,ürün sıfır kutusunda olmadıgı için su çekmiş dediler. iyi paketlenmemiş dediler. hala ekranı bozuk sogudum yaptırmadım hala