• 04-11-2017, 00:03:51
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim elektrogitarımı kırmışlardı adi herifler.
  • 04-11-2017, 00:04:25
    #29
    Üyeliği durduruldu
    UPS'da bi ara çalışmıştım. Ordada bu tarz idi.

    Allah yardımcıları olsun olaya tek taraflı bakmayın. Suç çalışan damı? yoksa iş veren demi?

    İnsanın canı sıkılıyor bi zaman sonra, hızlı olmanız için baskı varsa bu gördüğünüz normal. Maaş az ise işci hiç özenerek çalışmıyor. Bahaneler bitmez? çözüm biter mi? iş veren yetkili düşünmeli.

    Madur olan kim? kargo sahibi. Ben bu aras kargo firmasına PC kasası vermiştim. bildiğimiz hazır herşeyi içinde takılı dışı metal. Ana kart kırılmış. Nasıl fırlattılarsa... catlatmışlar ..
    Tabi bunun maliyetini karşılıyorlar mış 1 hafta içindemi 15 gün içindemi bildirince bilmiyorum. bilmediğim içinde kasa elimde patladı s.... yapacağınız işi dedim sövmem ile kaldım hakkımı aramadım.
  • 04-11-2017, 00:11:09
    #30
    Benimde 2 yıl önce monitör tuz buz halde gelmişti.
    Ulan bunları alıcaksın sabah akşam ıslatıp döveceksin.Kendi malları olsa bu şekilde hareket ederler mi acaba
  • 04-11-2017, 00:16:42
    #31
    videonun en sonunda bir üründe yere düşüyor umurlarında degil
  • 04-11-2017, 00:26:24
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yurtiçi kargo'nun eline Allah kimseyi düşürmesin. Yurtiçi kargo'nun bir elemanını kovaladım geçen sene bir daha da iş yapmadım. Hatta artık yurtiçi kargo dışında seçenek sunmayan yerlerden alışveriş bile yapmıyorum. Parası neyse veririm arkadaş, bu firma dışında herkes getirebilir kargomu. Gerekirse şehirlerarası otobüslere versinler. Neyse... Bunlar o ara eve durmadan yapıştırıyorlar, evde bulamadık sizi, gelin şubeden alın diye. Bir ay içinde 10 kargo geldi ve bunların hepsinde aynı hikaye. Ulan bir tanesini eve getirin arkadaş. Evde de eşim hep duruyor. Zile basan yok yani... Zaten Yurtiçi'yle iş yapanlar bunu bilir. Elemanlar kargo dağıtmak için değil, kağıt dağıtmak için vardır. Açtım şubeye telefon en sonunda, dedim "O kargo kapıma kadar gelecek. Ben gelirsem kavga çıkarırım" Ertesi gün akşam, lavuğun biri telefon etti, "Kargon var, aşağı gel " . Nasıl konuşuyorsun sen bile demedim. Dedim "bekle geliyorum". İndim aşağı altımda büyükbaba pijamasıyla, aşağı nasıl indiğimi de bilemedim. Normalde o donla aşağıya inmem yani. "Sen karını mı çağırıyon p....nk" diye üstüne yürümemle, bastı gaza kaçtı motorla. Bir de kargomla beraber kaçıyor topitoş. Açtım Yurtiçi'ne telefon dedim siz gaspçı mısınız, hırsız mısınız, ...? Sinirle daha birçok şey dedim tabi. Bir dizi hakaret... Her hakaretten sonra da müşteri temsilcisine konunun senle alakası yok ama bak nasıl üç kağıtçı bir firmada çalıştığını gör diyorum. Tabi kargoyu verecek adamı kovaladıktan sonra bunu demeye hakkın bulunmuyor ama bu sefer arızayı ben çıkarmak istedim.
  • 04-11-2017, 00:28:10
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Bu video 4 yıl öncesine ait durup durup öne sürülüyor, müdürlük personelleri işten kovdu zaten
  • 04-11-2017, 00:38:43
    #34
    Yazık Oraya Ürün Transferi Yaptıran Müşteriye
    Bunlar Esnaflıktan Nasibini Almamış Kişiler Bunlara Çöp Bile Toplatmayacaksın
    Anca Öyle Gelir Akılları Başlarına.



    jooker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu video 4 yıl öncesine ait durup durup öne sürülüyor, müdürlük personelleri işten kovdu zaten
    En iyisini Yapmışlar Gerçekten Tebrik ediyorum
  • 04-11-2017, 00:40:56
    #35
    camfroger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtiçi kargo'nun eline Allah kimseyi düşürmesin. Yurtiçi kargo'nun bir elemanını kovaladım geçen sene bir daha da iş yapmadım. Hatta artık yurtiçi kargo dışında seçenek sunmayan yerlerden alışveriş bile yapmıyorum. Parası neyse veririm arkadaş, bu firma dışında herkes getirebilir kargomu. Gerekirse şehirlerarası otobüslere versinler. Neyse... Bunlar o ara eve durmadan yapıştırıyorlar, evde bulamadık sizi, gelin şubeden alın diye. Bir ay içinde 10 kargo geldi ve bunların hepsinde aynı hikaye. Ulan bir tanesini eve getirin arkadaş. Evde de eşim hep duruyor. Zile basan yok yani... Zaten Yurtiçi'yle iş yapanlar bunu bilir. Elemanlar kargo dağıtmak için değil, kağıt dağıtmak için vardır. Açtım şubeye telefon en sonunda, dedim "O kargo kapıma kadar gelecek. Ben gelirsem kavga çıkarırım" Ertesi gün akşam, lavuğun biri telefon etti, "Kargon var, aşağı gel " . Nasıl konuşuyorsun sen bile demedim. Dedim "bekle geliyorum". İndim aşağı altımda büyükbaba pijamasıyla, aşağı nasıl indiğimi de bilemedim. Normalde o donla aşağıya inmem yani. "Sen karını mı çağırıyon p....nk" diye üstüne yürümemle, bastı gaza kaçtı motorla. Bir de kargomla beraber kaçıyor topitoş. Açtım Yurtiçi'ne telefon dedim siz gaspçı mısınız, hırsız mısınız, ...? Sinirle daha birçok şey dedim tabi. Bir dizi hakaret... Her hakaretten sonra da müşteri temsilcisine konunun senle alakası yok ama bak nasıl üç kağıtçı bir firmada çalıştığını gör diyorum. Tabi kargoyu verecek adamı kovaladıktan sonra bunu demeye hakkın bulunmuyor ama bu sefer arızayı ben çıkarmak istedim.
    az bile yapmışsınız. Daha beterini hak ediyorlar.
  • 04-11-2017, 00:55:31
    #36
    UPS Kullanın, arkanıza yaslanın