Yurtiçi kargo'nun eline Allah kimseyi düşürmesin. Yurtiçi kargo'nun bir elemanını kovaladım geçen sene bir daha da iş yapmadım. Hatta artık yurtiçi kargo dışında seçenek sunmayan yerlerden alışveriş bile yapmıyorum. Parası neyse veririm arkadaş, bu firma dışında herkes getirebilir kargomu. Gerekirse şehirlerarası otobüslere versinler. Neyse... Bunlar o ara eve durmadan yapıştırıyorlar, evde bulamadık sizi, gelin şubeden alın diye. Bir ay içinde 10 kargo geldi ve bunların hepsinde aynı hikaye. Ulan bir tanesini eve getirin arkadaş. Evde de eşim hep duruyor. Zile basan yok yani... Zaten Yurtiçi'yle iş yapanlar bunu bilir. Elemanlar kargo dağıtmak için değil, kağıt dağıtmak için vardır. Açtım şubeye telefon en sonunda, dedim "O kargo kapıma kadar gelecek. Ben gelirsem kavga çıkarırım" Ertesi gün akşam, lavuğun biri telefon etti, "Kargon var, aşağı gel " . Nasıl konuşuyorsun sen bile demedim. Dedim "bekle geliyorum". İndim aşağı altımda büyükbaba pijamasıyla, aşağı nasıl indiğimi de bilemedim. Normalde o donla aşağıya inmem yani. "Sen karını mı çağırıyon p....nk" diye üstüne yürümemle, bastı gaza kaçtı motorla. Bir de kargomla beraber kaçıyor topitoş. Açtım Yurtiçi'ne telefon dedim siz gaspçı mısınız, hırsız mısınız, ...? Sinirle daha birçok şey dedim tabi. Bir dizi hakaret... Her hakaretten sonra da müşteri temsilcisine konunun senle alakası yok ama bak nasıl üç kağıtçı bir firmada çalıştığını gör diyorum. Tabi kargoyu verecek adamı kovaladıktan sonra bunu demeye hakkın bulunmuyor ama bu sefer arızayı ben çıkarmak istedim.