UPS'da bi ara çalışmıştım. Ordada bu tarz idi.

Allah yardımcıları olsun olaya tek taraflı bakmayın. Suç çalışan damı? yoksa iş veren demi?

İnsanın canı sıkılıyor bi zaman sonra, hızlı olmanız için baskı varsa bu gördüğünüz normal. Maaş az ise işci hiç özenerek çalışmıyor. Bahaneler bitmez? çözüm biter mi? iş veren yetkili düşünmeli.

Madur olan kim? kargo sahibi. Ben bu aras kargo firmasına PC kasası vermiştim. bildiğimiz hazır herşeyi içinde takılı dışı metal. Ana kart kırılmış. Nasıl fırlattılarsa... catlatmışlar ..
Tabi bunun maliyetini karşılıyorlar mış 1 hafta içindemi 15 gün içindemi bildirince bilmiyorum. bilmediğim içinde kasa elimde patladı s.... yapacağınız işi dedim sövmem ile kaldım hakkımı aramadım.