Yurtiçi ile yaşadığım o kadar sorun var ki. Tamamen uyduruk, kalitesiz bir firma.
Örnek olarak, evde olmama rağmen her gelen kargom için motorlu biri gelip evde yoktunuz kağıdı yapıştırıp gidiyor 1 ay içinde en az 10-15 kere bu böyle oldu kendim gidip aldım, birde bu durumda üste çıkmaları yok mu dövsen için rahatlamaz.