Ne yani simdi evlenmemis bir kiz beni 3 gun sonra birakip gitmeyecegi garantisi mi var annecigim de. Sankli evlenmemis kizlar hepsi tertemiz de baskasina karilik yapan bir kiz kirli.
Tovbe yaa ne bicim dusunceler bunlar. Olay iki ailenin evliligi degil, oyle diyenleri debos verin, olay bir erkegin bir kizin evlenmesidir. Aileler ister anlassin ister anlasmasin, ikisinden uzak kendi yuvanizi kurun, kendi ayaklarinizin ustune durun, birbirinizi destekleyin yeter. Sakin mutlu yuvaniza aileler karismasin. Karisti mi, ne huzur kalir ne birsey.
Ayrica peygamber bile dul bir kadinla evlenmistir ve bunun dinen bile bir zarari olmadigini anlat onlara.