Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence ileride bir tartışmada yüzüne vurmayacaksanız veya gururunu incetecek bir cümle kurmayacaksanız evlenin. Aynı şekilde ailenizde sevgilinizi aşağılayacak iğnelemeler yapmayacaksa sonuçta sadece kendinizi değil karşınızdakini de düşünmeniz gerekiyor.
Komşumuz aynı sizin gibi bir duruma sahipti. Kendisi çok erken yaşta bir evlilik yapmış. Eski kocası doğru düzgün eve bile gelmiyormuş. 11 - 12 yaşlarında kızı vardır babasında kalıyor kız. Kadın bekar bir erkekle evlendi. Evlendiği kişinin ailesi ilk başlarda klasik toplumumuzun dul kadınlara bakış açısıyla istemiyordu. Şimdi fikirleri tamamen değişmiş durumda ve gerçekten anne kız gibiler. Ama bu sadece bir örnek herkes böyle olacak diye bir şey yok.