• 07-06-2018, 08:55:33
    #55
    Selamın aleyküm arkadaşlar, 7 ay gibi bir süre geçmiş aradan arkama dönüp baktığımda vay be diyorum

    konuyu editlemiştim fakat başlıktan durumu anlayabilirsiniz sanırım.

    Sevdiğim kişi ile şuanda evlilik planı yapıyoruz ve ileride olacak evimizin tadilatı ile uğraşıyoruz çok şükür

    Kısaca özet geçeceğim babam ve annem ilk başlarda karşı çıktı sana nasıl yakışır vs diye ama kendi hayatım olduğunu, evleneceğim hayatımı sürdüreceğim kişiyle ben yaşayacağımı söyledim ısrarla. Aileme kabul ettirdim durumu gerek açıklayarak,gerek tartışarak, biraz da ses yükseltip rest çekerek gerekirse ben evlenir ev tutar yaşarım sizi de düğüne çağırırım dedim tabi fazla bir tatsızlık çıkmadı çok şükür her şey istediğim gibi adım adım güzel bir şekilde gidiyor.

    ben sevdiğim kişiden emindim temiz,düzgün , dürüst , saygılı ,namazını kılan, aklı başında, yaptıklarına dikkat eden hatta bazı şeylere benden daha çok önemsiyor ben mesela aileme karşı arada ses yükseltirim o beni niye sesini yükseltiyorsun diye uyarıyor gibi... Ve en önemlisi benim gibi bana sevgisi olan birisi benim ona karşı olan sevgim nasılsa o da beni o kadar hatta daha fazla seviyor.
    Hatta bazen birbirimiz için yaratıldığımızı düşünüyoruz gerçekten birbirimize olan sevgimiz çok fazla. Zaten bu nedenle aileme karşı daha dik durabildim.Benim aklımdaki, hayalimdeki kişi.

    buradan aldığım fikirler,destek mesajların önemli bir katkısı var çok teşekkür ederim.

    insanları bu şekilde yargılamak, yaşananlar vs hoş bir durum değil fakat çok şükür birbirimize olan sevgimiz ile bu durumu atlattım zaten bu olayı ancak bu şekilde atlatabilirdim. tabi bu tartışmalardan sevdiğimin haberi yoktu ona yansıtmadan hallettim bu durumu eğer haberi olsaydı işler daha kötü olabilirdi ben ailem ile daha kötü duruma gelebilirdim veya ailem kabul etse bile sevdiğim kişi ile ailem arasında soğukluk olabilirdi. Allah'a çok şükür bu durumlara düşmedim.

    Allah kimseyi bu durumlara sokmasın. Gerçekten zor bir durum. Gönlünüzce olsun hayatınız.
  • 07-06-2018, 09:07:26
    #56
    Üyeliği durduruldu
    yuri1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamın aleyküm arkadaşlar, 7 ay gibi bir süre geçmiş aradan arkama dönüp baktığımda vay be diyorum

    konuyu editlemiştim fakat başlıktan durumu anlayabilirsiniz sanırım.

    Sevdiğim kişi ile şuanda evlilik planı yapıyoruz ve ileride olacak evimizin tadilatı ile uğraşıyoruz çok şükür

    Kısaca özet geçeceğim babam ve annem ilk başlarda karşı çıktı sana nasıl yakışır vs diye ama kendi hayatım olduğunu, evleneceğim hayatımı sürdüreceğim kişiyle ben yaşayacağımı söyledim ısrarla. Aileme kabul ettirdim durumu gerek açıklayarak,gerek tartışarak, biraz da ses yükseltip rest çekerek gerekirse ben evlenir ev tutar yaşarım sizi de düğüne çağırırım dedim tabi fazla bir tatsızlık çıkmadı çok şükür her şey istediğim gibi adım adım güzel bir şekilde gidiyor.

    ben sevdiğim kişiden emindim temiz,düzgün , dürüst , saygılı ,namazını kılan, aklı başında, yaptıklarına dikkat eden hatta bazı şeylere benden daha çok önemsiyor ben mesela aileme karşı arada ses yükseltirim o beni niye sesini yükseltiyorsun diye uyarıyor gibi... Ve en önemlisi benim gibi bana sevgisi olan birisi benim ona karşı olan sevgim nasılsa o da beni o kadar hatta daha fazla seviyor.
    Hatta bazen birbirimiz için yaratıldığımızı düşünüyoruz gerçekten birbirimize olan sevgimiz çok fazla. Zaten bu nedenle aileme karşı daha dik durabildim.Benim aklımdaki, hayalimdeki kişi.

    buradan aldığım fikirler,destek mesajların önemli bir katkısı var çok teşekkür ederim.

    insanları bu şekilde yargılamak, yaşananlar vs hoş bir durum değil fakat çok şükür birbirimize olan sevgimiz ile bu durumu atlattım zaten bu olayı ancak bu şekilde atlatabilirdim. tabi bu tartışmalardan sevdiğimin haberi yoktu ona yansıtmadan hallettim bu durumu eğer haberi olsaydı işler daha kötü olabilirdi ben ailem ile daha kötü duruma gelebilirdim veya ailem kabul etse bile sevdiğim kişi ile ailem arasında soğukluk olabilirdi. Allah'a çok şükür bu durumlara düşmedim.

    Allah kimseyi bu durumlara sokmasın. Gerçekten zor bir durum. Gönlünüzce olsun hayatınız.
    Hayırlı olsun sevindim senin adına.