• 15-10-2017, 13:28:57
    #1
    Platin üye
    Arkadaşlar merhaba, kırk yılda evimize arkadaşlarımız misafirliğe gelir. Zaten sabah 8 akşam 8 arası evde olmuyoruz işlerimizden dolayı. Bu gelen arkadaşlarımızda Ankara'dan Denizli'deki evimize geldiler misafirliğe. Zaten geliş vakitleri gece 11-12 civarlarındaydı. Gece 2 gibi balkonda oturup sohbet muhabbet ediyorduk ki cumartesi günüydü, yani sonraki gün mesai yok. Alt katımızda ki bu şahıslar balkona çıkıp saçma sapan laflar ettiler. Hiç umursamadık insanlık yapıp salona geçip sessiz bir şekilde oturmaya devam ettik. Herneyse bunlar çok önemli şeyler değil he deyip geçilebilecek şeyler. Şimdi asıl benim için önemli olan konu, benim balkonumda bir TÜRK BAYRAĞI asılı, bu bayrak alt katın balkonunun yarısına kadar iniyor. Bu şahıslar yöneticiye demişler ki, o bayrağı alsınlar rahatsız oluyoruz. Bende yöneticiye beni ayar etmesinler daha büyüğünü asarım dedim, bu kadarıda fazla gelip yüzüme söylesinler pişman ederim dedim. Sizce ben bu adamları yerel bir haber sitesinde ifşa etmeli miyim? Gerçekten kanıma dokunuyor böyleleri.
  • 15-10-2017, 13:35:00
    #2
    Hocam Türk bayrağı astınız diye milleti rahatsız etme lüksünüz yok.Bazı durumlarda bizde türk bayrağı astık fakat milletin balkonuna sarkmıyor
    Rahatsız oluyor olabilir. Türk bayrağı olduğu için değil.Önlerini kapattığı için rahatsız olmuş olabilirler. Milleti rahatsız etmeyin yani.

    Balkonun yarısı demek adamların önünü kapatmışsınız demektir.
  • 15-10-2017, 13:38:11
    #3
    Kardeş yanlış anlaşılma olmasın ama komşunuz haklı mesele bayraktan çok kat sınırlarını ihlal ettiğinizden dolayı ortaya çıkmış. Yani komşunuzu büyük ihtimal yanlış anlamışsınız adam bayraktan değil bayrağın balkonun yarısına kadar gelip manzarayı kapatmasından şikayetçi bu olayı büyütmenize gerek yok bence komşular arasında olur böyle şeyler.
  • 15-10-2017, 13:39:59
    #4
    Astığınız bayrakta olsa kimsenin hakkına giremez, rahatsız edemezsiniz. üstelik bunu bayrakla yapmak çok daha kötü bence.
    Benim evimi de kapatsa, isterse 10 cm olsun ben de rahatsızlığımı ifade ederim. Vatan sevgisi bayrak sallandırmayla ölçülmez, vatana hizmetle ölçülür. Kimse, kimseyi ben daha çok eviyorum diye hakkına girerek rahatsız edemez.
    Diğer konuya gelirsek, isterse 10 yıl evde durmayın, 1 sefer bile olsa gece balkonda gürültü yapamazsınız. O konuda da haksızsınız.
    Adam size uyarmak yerine farklı laflar ettiyse o da o konuda haksız. Güzelce ifade etmesi gerekir.
  • 15-10-2017, 13:40:21
    #5
    Platin üye
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Türk bayrağı astınız diye milleti rahatsız etme lüksünüz yok.Bazı durumlarda bizde türk bayrağı astık fakat milletin balkonuna sarkmıyor
    Rahatsız oluyor olabilir. Türk bayrağı olduğu için değil.Önlerini kapattığı için rahatsız olmuş olabilirler. Milleti rahatsız etmeyin yani.

    Balkonun yarısı demek adamların önünü kapatmışsınız demektir.
    uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş yanlış anlaşılma olmasın ama komşunuz haklı mesele bayraktan çok kat sınırlarını ihlal ettiğinizden dolayı ortaya çıkmış. Yani komşunuzu büyük ihtimal yanlış anlamışsınız adam bayraktan değil bayrağın balkonun yarısına kadar gelip manzarayı kapatmasından şikayetçi bu olayı büyütmenize gerek yok bence komşular arasında olur böyle şeyler.
    KOLCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Astığınız bayrakta olsa kimsenin hakkına giremez, rahatsız edemezsiniz. üstelik bunu bayrakla yapmak çok daha kötü bence.
    Diğer konuya gelirsek, isterse 10 yıl evde durmayın, 1 sefer bile olsa gece balkonda gürültü yapamazsınız. O konuda da haksızsınız.
    Adam size uyarmak yerine farklı laflar ettiyse o da o konuda haksız. Güzelce ifade etmesi gerekir.
    Balkonun yarısından kastım ön cephesini kapatmadım, sadece 1 cam bulunan yan cephesi kapalı, yan cepheside direk diğer bloğa bakıyor. Oda cam 1 metre ise 20 cm si ancak kapanmıştır. Ayrıca astığım bayrak 1 gün sallanıyor, 2. günü direğe dolanıyor yani bayrak görünmüyor bile.Aklıma geldiğinde geri sallandırıyorum. Ki komple balkonuda kapansa gelip yüzüme söylesin azcık yüreği varsa. Bu kadarı gerçekten fazla.
    Ayrıca komşuluk demek bu tarz durumları alttan almakta demektir. Bu insanlar haftanın en az 3-4 günü sabahlara kadar gırgır şamata müzik film bilmem ne gürültüsü çıkarıyorlar, biz şimdiye kadar bir kere bile çıkıp bişey dememişken, evimize ilk defa misafir gelmiş ve iki muhabbet etmişiz, bunun lafını yapıyorsa kusura bakmayın ama haksızlar.
  • 15-10-2017, 13:41:49
    #6
    Hocam eger Komsunun Sorunu Bayrak ise, siz en iyisi suanki Bayragi kaldirin. Onun yerine Balkonunuzu bircok Orta Boy Bayrak ile doldurun, yani alt Komsunun Balkonuna gelmiyecek kadar.
    Eger ondan sonrada Sikayet ederse, demekki Konu Bayragin Uzunlugu degilmis.
  • 15-10-2017, 13:42:16
    #7
    Hepmiz müslümanız;
    Resûl-i Ekrem Efendimizin, Hz. Muaz ile beraberinde gönderdiği Ebû Mûsa el-Eşarî'yi uğurlarken de son tavsiyesi şu oldu:
    "Kolaylaştırınız! Zorlaştırmayınız! Müjdeleyiniz, nefret ettirmeyiniz! Birbirinizle anlaşın, iyi geçinin, ihtilâfa düşmeyin!"3
    Kaynaklar:

    1. Müsned, 1:233; Buharî, 3:73; Müslim, 1:150; Tirmizî, 3:21.
    2. İbn-i Kesîr, Sîre, 4:194-195.
    3. Buharî, 3:72.
  • 15-10-2017, 13:43:31
    #8
    Platin üye
    Ayrıca bu komşumuz 9 blok olan sitemizde ki tüm sakinler tarafından sürekli şikayet ediliyor (!) Otoparka şekilsiz şemalsiz araba parketmeler, koridorlarda diğer insanların yerlerini gasp etmeler..
  • 15-10-2017, 13:49:12
    #9
    Konu bayraksa işler değişir Bekleyin bakalım ne olacak