Hocam Türk bayrağı astınız diye milleti rahatsız etme lüksünüz yok.Bazı durumlarda bizde türk bayrağı astık fakat milletin balkonuna sarkmıyor
Rahatsız oluyor olabilir. Türk bayrağı olduğu için değil.Önlerini kapattığı için rahatsız olmuş olabilirler. Milleti rahatsız etmeyin yani.

Balkonun yarısı demek adamların önünü kapatmışsınız demektir.