Astığınız bayrakta olsa kimsenin hakkına giremez, rahatsız edemezsiniz. üstelik bunu bayrakla yapmak çok daha kötü bence.
Benim evimi de kapatsa, isterse 10 cm olsun ben de rahatsızlığımı ifade ederim. Vatan sevgisi bayrak sallandırmayla ölçülmez, vatana hizmetle ölçülür. Kimse, kimseyi ben daha çok eviyorum diye hakkına girerek rahatsız edemez.
Diğer konuya gelirsek, isterse 10 yıl evde durmayın, 1 sefer bile olsa gece balkonda gürültü yapamazsınız. O konuda da haksızsınız.
Adam size uyarmak yerine farklı laflar ettiyse o da o konuda haksız. Güzelce ifade etmesi gerekir.