Arkadaşlar merhaba, kırk yılda evimize arkadaşlarımız misafirliğe gelir. Zaten sabah 8 akşam 8 arası evde olmuyoruz işlerimizden dolayı. Bu gelen arkadaşlarımızda Ankara'dan Denizli'deki evimize geldiler misafirliğe. Zaten geliş vakitleri gece 11-12 civarlarındaydı. Gece 2 gibi balkonda oturup sohbet muhabbet ediyorduk ki cumartesi günüydü, yani sonraki gün mesai yok. Alt katımızda ki bu şahıslar balkona çıkıp saçma sapan laflar ettiler. Hiç umursamadık insanlık yapıp salona geçip sessiz bir şekilde oturmaya devam ettik. Herneyse bunlar çok önemli şeyler değil he deyip geçilebilecek şeyler. Şimdi asıl benim için önemli olan konu, benim balkonumda bir TÜRK BAYRAĞI asılı, bu bayrak alt katın balkonunun yarısına kadar iniyor. Bu şahıslar yöneticiye demişler ki, o bayrağı alsınlar rahatsız oluyoruz. Bende yöneticiye beni ayar etmesinler daha büyüğünü asarım dedim, bu kadarıda fazla gelip yüzüme söylesinler pişman ederim dedim. Sizce ben bu adamları yerel bir haber sitesinde ifşa etmeli miyim? Gerçekten kanıma dokunuyor böyleleri.