Ayrıca bu komşumuz 9 blok olan sitemizde ki tüm sakinler tarafından sürekli şikayet ediliyor (!) Otoparka şekilsiz şemalsiz araba parketmeler, koridorlarda diğer insanların yerlerini gasp etmeler..