• 13-06-2017, 11:56:45
    #28
    Kurumsal PLUS
    Ürün bugun tekrar bana geldi.2:30 da samsung servisine götürücem.

    sık sık bilgi paylaşıyorum ki başına bu tarz olay biri olursa hangi adımları atacağını öğrensin. bilgi paylaşımı olarak tüm yaptıklarımı en son yazıcam ve sonucu görücez.
  • 13-06-2017, 15:25:03
    #29
    Kurumsal PLUS
    Servise gittim HB nın bana verdiği notuda verdim. değişim için sizin onayınız gerekiyor diye belirttim. teslim aldılar 20 gün işlem süresi var dendi. daha kısa da olabilir. elimizde telefon olursa biz değişiminizi yapıcaz dediler bekliyorum şimdi.
  • 15-06-2017, 21:13:23
    #30
    Kurumsal PLUS
    Son Durum ;

    Tamir siparişi no M134502412
    Ürün No SM-G935FZSATUR
    Tanım MOBILE,SM-G935F,SILVER,TUR
    Seri/IMEI No 35880945633325
    Sipariş Veren RECEP SARAÇ
    Adres
    Durum Değişim/İade yapılacak
    Yapılan İş DAP EKRAN SAĞ ÜST KÖŞEDE PİKSEL HATASI VAR

    Değişim yada iade kararı çıktı tabi bunun bu kadar hızlı sonuçlanması samsungta tanıdık 1 abi bulmamız oldu malesef ülkede bi yerlerde tanıdığınız yoksa iş yaptıramazsınız yada çok beklersiniz.yarın gidip durumu tekrar sorucam iade vs ne zaman yapılacağı konusunda.
  • 30-06-2017, 17:53:11
    #31
    Kurumsal PLUS
    Yaklaşık 25 Gün önce servise verdiğim telefonun iadesini bugun itibariyle alabildim kaç kere aradım kaç kere araya adam soktum ben bilirim allah kimseyi bunların eline düşürmesin bugun son kez aradım ağzıma geleni söyledim. zaten ödeme geçmeselerdi direkt mahkemeye gidiyordum malesef ses çıkarmayanı yumuşak görüp kafalarına göre bekletiyorlar samsung servisinden işiniz varsa ilk günden elinizi sıkı tutun hatta ilk gün tüketici mahkemesine gidin diyeceklerim bunlar.
  • 01-07-2017, 04:45:30
    #32
    hepsiburada bu şirketleri işin içine kattığından beri gö.tü dağıttı.

    general mobile gm5 plus için ekran renkleri dağılıp duruyordu. aynısını bana da yaptılar. servise gönderin diyorlar da sitede öyle bir seçenek yok. yolladım tamir ettirip geri yolladılar. buradaki general mobile servisine gittim öyle bir rapor vermiyoruz diyor.

    adam uğraşır mı bilmediği iş ile? çok umrunda sanki müşteri memnuniyeti teknik servislerin salar başından yollar.

    önceden güzeldi en azından elektronik ürünlerde garanti işini bizi uğraştırmadan hallediyorlardı. gerekirse iade alınıyordu. telefon ürünlerinde bu şekilde pislik yaparak milleti caydırmaya çalışıyorlar. muhtemelen televizyonlarda da aynı şekilde davranılıyor.

    açar açmaz bozuk gelen ürün büyük ihtimalle yenilenmiş üründür. yani koskoca şirket sıfır diye ikinci el ürün satıyor. devlet yetkilisi olsam tepesine çökerdim o şirketlerin. hazır ohal var halkı aldatmak diye bir suç uydurup yollardım kayyumu.

    şirketi batırmadan satacaklar sanırım söylentiler dönüyor.
    http://www.pazarlamasyon.com/e-ticar...-satiliyor-mu/
  • 01-07-2017, 08:55:23
    #33
    iade tamir islerinde Apple üzerine firma tanımadım amacım reklam ya da kötülemek değil cihazı istediğin an iade ediyorsun nerden aldıysan al farketmiyor ya da cihazin kasası çizildi kullanıma bağlı deformasyon deyip servise yolluyorsun direk degisim yapıyorlar
  • 01-07-2017, 15:56:00
    #34
    Kurumsal PLUS
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsiburada bu şirketleri işin içine kattığından beri gö.tü dağıttı.

    general mobile gm5 plus için ekran renkleri dağılıp duruyordu. aynısını bana da yaptılar. servise gönderin diyorlar da sitede öyle bir seçenek yok. yolladım tamir ettirip geri yolladılar. buradaki general mobile servisine gittim öyle bir rapor vermiyoruz diyor.

    adam uğraşır mı bilmediği iş ile? çok umrunda sanki müşteri memnuniyeti teknik servislerin salar başından yollar.

    önceden güzeldi en azından elektronik ürünlerde garanti işini bizi uğraştırmadan hallediyorlardı. gerekirse iade alınıyordu. telefon ürünlerinde bu şekilde pislik yaparak milleti caydırmaya çalışıyorlar. muhtemelen televizyonlarda da aynı şekilde davranılıyor.

    açar açmaz bozuk gelen ürün büyük ihtimalle yenilenmiş üründür. yani koskoca şirket sıfır diye ikinci el ürün satıyor. devlet yetkilisi olsam tepesine çökerdim o şirketlerin. hazır ohal var halkı aldatmak diye bir suç uydurup yollardım kayyumu.

    şirketi batırmadan satacaklar sanırım söylentiler dönüyor.
    http://www.pazarlamasyon.com/e-ticar...-satiliyor-mu/
    yorumunuz dikkatimi çektide benim telefondada ekranda ölü pixeller vardı hepsiburada telefonları piyasanın altında fiyata satıyor ve bana gelen kutuda içinde samsungların sim kart yerini açmak için bi alet oluyor o kutunun içinde ayrı bi yerdeydi ve şüphelenmiştim sıfır telefon alıyoruz sonuçta sonra bi baktım ekran sorunlu dediğiniz gibi sanırım sorunlu yada tamir görmüş telefonları satıyor 0 diye yazık koskoca firma kendini bitiriyor