Yaklaşık 25 Gün önce servise verdiğim telefonun iadesini bugun itibariyle alabildim kaç kere aradım kaç kere araya adam soktum ben bilirim allah kimseyi bunların eline düşürmesin bugun son kez aradım ağzıma geleni söyledim. zaten ödeme geçmeselerdi direkt mahkemeye gidiyordum malesef ses çıkarmayanı yumuşak görüp kafalarına göre bekletiyorlar samsung servisinden işiniz varsa ilk günden elinizi sıkı tutun hatta ilk gün tüketici mahkemesine gidin diyeceklerim bunlar.