• 14-06-2017, 10:17:01
    #19
    Bıraktıysanız bende geliyorum hocam hazır ramazan zaten aksama kadar sigara içmiyoruz aksam vaktide içmessek olur heralde tebrikler
  • 15-06-2017, 04:23:11
    #20
    günde 3 paket nasıl içiyorsun aklım almıyor, otlakçılara mı veriyorsun nedir 1 paket günde rahat çıkarıyor çoğu içeni bende 1 paket içerim.

    bırakmaya karar verdiysen güzel sen çok içiyormuşun bende bırakcam zamanı gelince evlenip çoluk çocuk karışıp mutlu hayat olduğunda, su an bırakma felan hayatta düşünmem sana başarılar
  • 15-06-2017, 04:30:04
    #21
    nestroyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günde 3 paket nasıl içiyorsun aklım almıyor, otlakçılara mı veriyorsun nedir 1 paket günde rahat çıkarıyor çoğu içeni bende 1 paket içerim.

    bırakmaya karar verdiysen güzel sen çok içiyormuşun bende bırakcam zamanı gelince evlenip çoluk çocuk karışıp mutlu hayat olduğunda, su an bırakma felan hayatta düşünmem sana başarılar
    Evleniyorsun mutlu sanıyorlar 😀

    SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 15-06-2017, 08:18:13
    #22
    elektronik sigaraya başla hocam güzel tadı. bırakma birden boşver

    şaka bir yana tebirkelr. 29 yıldır içmiyorum. anca alkol kahve vs yanında arada bir yakıyorum