günde 3 paket nasıl içiyorsun aklım almıyor, otlakçılara mı veriyorsun nedir 1 paket günde rahat çıkarıyor çoğu içeni bende 1 paket içerim.

bırakmaya karar verdiysen güzel sen çok içiyormuşun bende bırakcam zamanı gelince evlenip çoluk çocuk karışıp mutlu hayat olduğunda, su an bırakma felan hayatta düşünmem sana başarılar