• 19-04-2017, 16:59:37
    #10
    Yemin ediyorum çok güzel yazmışsınız, akıcı sürekli okuma isteği uyandırmış kitap yazarsanız ilk alanlardan olmak isterim.

    Hayatınızın dönüm noktası olmuş bende bu ramazan bırakacağım inşallah.
  • 19-04-2017, 17:09:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Her gün sabah derin bir öksürük ve terle uyanıyorum. Uyandıktan sonra midemdeki yanma zorlanma hissiyle birlikte artık içmiyorum *** diyorum sonra bi bir saat geçiyor hazırlıyorum kahvemi yakıyorum sigaramı yaşıyorum bende ki döngü bu şekilde ilerliyor
  • 20-04-2017, 12:50:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Umarım tekrar başlamazsınız tebrik ediyorum sizi. Bende bırakmayı denedim ama bu illet beni kendine çok bağladı
  • 20-04-2017, 17:08:41
    #13
    Bende bıraktım uzun süre önce ve emin olun ki aklınıza bile gelmeyecek.
  • 29-04-2017, 19:36:31
    #14
    f9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. Gun bitiyor, trafikteyim, bas agrisi var biraz, arkadasa rica ettim arabayi o suruyor, eve varinca da karnimi doyurup hemen uyuycam gibi gorunuyor. Biraz zorlugu var ama gercekten degiyor. Mesela bas agrisi var, ama buna karsilik sabah rahat uyandigimi dusunuyorum, halsizlik var ama yiyip ictigimden tad aliyorum. Bence fazla dusunme hocam, ve azaltmaya calisma direk birak, ben azaltmayi cok denedim olmuyor.

    Mobilden yazildi yazim hatalari affola

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    son durum nedir?merak ettim

    ilk günüm ve sıyırmak üzereyim
  • 29-04-2017, 22:24:44
    #15
    Sigaranın bağımlılığı psikolojiktir arkadaşlar. 1 yıldan fazla bir süre boyunca günde yaklaşık 1 paket civarı içtim.

    Bırakmak için paketi bitireyim,atayım yapmayın. Sigara hep elinizin altında olsun ama iradenize sahip çıkıp içmemeye çalışın zira en zoru bu.

    Elinizin altında en az 1-2 tek olsun bir paket içerisinde ama içmeyin. Her gün yanınızda değil sigara 20 adet çikolata taşısanız ve yemekten,çaydan sonra yeseniz onada psikolojik olarak aynı bağımlılığı hissedeceksiniz. Hatta daha fazla bağımlı olacaksınız zira çikolata en azından insanın ağzının tadını bozmuyor , yediğinin içtiğininin tadını,lezzetini kaçırmıyor.

    İçecekseniz bile zoraki olarak içmeyin. Krize girdim içmeliyim diyerek içmeyin ayda yılda bir arkadaşlarınızla sohbet muhabbet arasında alkol alıyorsanız alkolün yanında ortama adapte olabilmek için herkes tüttürürken yalnız kalmamak için ortamına göre senede 3-5 taneden fazla içmeyin (ki çok yalnız ve dışlanmış kalmadığınız sürece onuda içmeyin cidden ciğerleri katlediyor bu meret)
  • 29-04-2017, 22:29:03
    #16
    pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigaranın bağımlılığı psikolojiktir arkadaşlar. 1 yıldan fazla bir süre boyunca günde yaklaşık 1 paket civarı içtim.

    Bırakmak için paketi bitireyim,atayım yapmayın. Sigara hep elinizin altında olsun ama iradenize sahip çıkıp içmemeye çalışın zira en zoru bu.

    Elinizin altında en az 1-2 tek olsun bir paket içerisinde ama içmeyin. Her gün yanınızda değil sigara 20 adet çikolata taşısanız ve yemekten,çaydan sonra yeseniz onada psikolojik olarak aynı bağımlılığı hissedeceksiniz. Hatta daha fazla bağımlı olacaksınız zira çikolata en azından insanın ağzının tadını bozmuyor , yediğinin içtiğininin tadını,lezzetini kaçırmıyor.

    İçecekseniz bile zoraki olarak içmeyin. Krize girdim içmeliyim diyerek içmeyin ayda yılda bir arkadaşlarınızla sohbet muhabbet arasında alkol alıyorsanız alkolün yanında ortama adapte olabilmek için herkes tüttürürken yalnız kalmamak için ortamına göre senede 3-5 taneden fazla içmeyin (ki çok yalnız ve dışlanmış kalmadığınız sürece onuda içmeyin cidden ciğerleri katlediyor bu meret)
    ben 25 senedir günde 1 paket içiyorum iş psikolojikten yıllar önce çıktı zaten
  • 29-04-2017, 22:39:33
    #17
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 25 senedir günde 1 paket içiyorum iş psikolojikten yıllar önce çıktı zaten
    Sizin psikolojik ritüel , kalıcı alışkanlığınız olmuş.

    Fakat yinede kurtulabilirsiniz hiçbir madde veya destek ürünü kullanmadan.
  • 02-05-2017, 11:17:40
    #18
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son durum nedir?merak ettim

    ilk günüm ve sıyırmak üzereyim
    Son durum süper, kesinlikle sık dişini, 1 haftadan fazla sürmüyor, senden sonra yorum yapan arkadaşın dediği gibi, ortamdan dolayı bazen insanın canı istiyor, ben bu süre zarfında hiç sigara içmedim, yemeye içmeye vurdum kendimi, günde toplam 5-6 litre su ve sıvı tüketiyorum. 2 defa arkadaşlarla otururken nargile içtim, en azından sigara gibi her an canım istemiyor nargileyi, tabi bu da iyi birşey değil, sadece zevkine ve ayda 1-2 defa ortam olduğunda yapıyorum.
    Ek olarak eczaneden nikotin sakızı aldım, çok sık kullanmıyorum, ama bazen gerçekten insanın canı çok istiyor, bu duruma geldiğimde hemen bi sakız atıyorum ağzıma, etkisi oluyor gerçekten.

    Şu anki gidişat böyle, bir şey daha farkettim, insanın cebinde para bitmiyor yaw
    bir sigara parasıyla bir torba dolusu abur cubur alıyorum, 1 hafta yetiyor hatta artık onu da yapmıyorum, ilk günlerde çok ihtiyaç duyuyorsun bu tür şeylere, çerez, çikolata, çeşitli içecekler falan.
    Arada kendini ödüllendir, zaman zaman pahalı deyip vazgeçtiğin şeyleri yap mesela.
    Örneğin ben dün güzel bir mekana kahvaltıya gittim eşimle, normalde pahalı biryer, ama bu parayı zaten iki haftada sigaraya veriyordum, bugün de böyle olsun dedim