günde 3 paket nasıl içiyorsun aklım almıyor, otlakçılara mı veriyorsun nedir 1 paket günde rahat çıkarıyor çoğu içeni bende 1 paket içerim.
bırakmaya karar verdiysen güzel sen çok içiyormuşun bende bırakcam zamanı gelince evlenip çoluk çocuk karışıp mutlu hayat olduğunda, su an bırakma felan hayatta düşünmem sana başarılar
Evleniyorsun mutlu sanıyorlar 😀
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi