• 01-01-2017, 22:43:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar internetten iş yaparken ailesiyle yaşayıp daha sonrasında rahat olmak adına ayrı eve çıkan var mı? Kararsız kaldım masraf çok mu olur diyerekten
  • 01-01-2017, 22:57:04
    #2
    Kurumsal Üye
    Bu tamamen sizin verebileceğiniz bir karar. Daha rahat olayım derken düzeninizin iyice bozulması, işlerden soğuma gibi durumlarla da karşılaşabilirsiniz.

    Yapan arkadaşlarım var, birkaçı evine dönerken birkaçı devam ediyor.
  • 01-01-2017, 22:57:44
    #3
    Para kazanıyorsanız sorun olmaz herhalde
  • 01-01-2017, 23:10:02
    #4
    yemek olayı sıkıntı.
  • 02-01-2017, 12:29:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bence en sıkıntılı durum yemek olur bir gün iki gün dışardan istersin o ev yemeklerini özlersin.
  • 02-01-2017, 18:37:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemek olayı sıkıntı.
    SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence en sıkıntılı durum yemek olur bir gün iki gün dışardan istersin o ev yemeklerini özlersin.
    Yemek için eve geleceğim yani diğer evi ofis gibi kullanmayı düşünüyorum.
  • 02-01-2017, 20:20:58
    #7
    Bence mantıklı. Evde olduğun zaman mutlaka bir iş çıkıyor. Yada birisi geliyor konsantrasyonunu bozuyor.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 03-01-2017, 17:23:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Evde çalıştığım vakit hep işim yarıda kalmıştır. Evdekilerin seni bir çalışan olarak görmesi heleki internet işi yapıyorsan biraz zor olduğu için bende ayrı eve çıktım yemek dışında bir sorunum olmuyor. Çoğu zaman ailemleyim fakat iş saati belirlediğim süre içerisinde şahsi evimde bulunuyorum.
  • 03-01-2017, 17:43:24
    #9
    Arkadaşında dediği gibi evdekiler seni çalışan olarak görmüyor ve sürekli yatıyor muamelesi görüyorsun para kazansan bile böyle.
    Ayrı evde de yemek sorunu dışında pek sorun olmadığını düşünüyorum.