Ayrı eve çıkıp ofis gibi kullananlar ?
9
●689
- 02-01-2017, 18:37:47Üyeliği durdurulduBy_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYemek için eve geleceğim yani diğer evi ofis gibi kullanmayı düşünüyorum.SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2017, 20:20:58Bence mantıklı. Evde olduğun zaman mutlaka bir iş çıkıyor. Yada birisi geliyor konsantrasyonunu bozuyor.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 03-01-2017, 17:23:55Üyeliği durdurulduEvde çalıştığım vakit hep işim yarıda kalmıştır. Evdekilerin seni bir çalışan olarak görmesi heleki internet işi yapıyorsan biraz zor olduğu için bende ayrı eve çıktım yemek dışında bir sorunum olmuyor. Çoğu zaman ailemleyim fakat iş saati belirlediğim süre içerisinde şahsi evimde bulunuyorum.