Konu
Ayrı eve çıkıp ofis gibi kullananlar ?
02-01-2017, 18:37:47
#6
Konu
Üyeliği durduruldu
By_ReFLeX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yemek olayı sıkıntı.
SonKelime adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence en sıkıntılı durum yemek olur bir gün iki gün dışardan istersin
o ev yemeklerini özlersin.
Yemek için eve geleceğim yani diğer evi ofis gibi kullanmayı düşünüyorum.