Konu
Ayrı eve çıkıp ofis gibi kullananlar ?
03-01-2017, 17:43:24
#9
oxside
Arkadaşında dediği gibi evdekiler seni çalışan olarak görmüyor ve sürekli yatıyor muamelesi görüyorsun para kazansan bile böyle.
Ayrı evde de yemek sorunu dışında pek sorun olmadığını düşünüyorum.