Arkadaşında dediği gibi evdekiler seni çalışan olarak görmüyor ve sürekli yatıyor muamelesi görüyorsun para kazansan bile böyle.
Ayrı evde de yemek sorunu dışında pek sorun olmadığını düşünüyorum.